تزریق بوتاکس برای درمان تعرق

عرق ناشی از فعالیت های زیاد بدن با بالا رفتن دمای بدن ترشح می شود واین ترشحات یک مسئله کاملأ طبیعی در بدن انسان هاست،اما یک سری افراد هستند که دچار تعرق بیش از حد طبیعی می شوند یعنی با کوچکترین فعالیت یا تغییر دما دچار تعرق بیش از حد می شوند که این باعث خجالت و پایین آمدن اعتماد به نفس آنها می شود مثلا به هنگام دست دادن با دیگران دست های خیس و مرطوب دارند یا لباس هایشان همیشه خیس از غرق می باشد.

عوامل جانبی تعرق غیر طبیعی بدن

گر گرفتگی در زنان به علت یائسگی

اضطراب و استرس زیاد

اختلالات در غده تیروئید

درمان تعرق کف دست با تزریق بوتاکس

عرق کردن کف دست بیشتر ناشی ازعوامل ژنتیکی و ارثی می باشد و در موارد خیلی کمی به اختلالات غده تیرئید ارتباط دارد،این عارضه معمولا از دوران کودکی آغاز می شود و در بلوغ تشدید می شود و در جوانی به اوج خود می رسد. عرق زیاد دست می تواند مخل فعالیت های افراد شود،مثلا موقع نوشتن عرق از دست می چکد، تا در موقع رانندگی فرمان ماشین خیس می شود،در هنگام دست دادن با دیگران حس بدی انتقال می دهد.

درمان تعرق زیر بغل با تزریق بوتاکس

تعرق زیاد بدن می تواند باعث شرمساری افراد در اجتماع و جلسات مهم کاری شود.با مراجعه به پزشک متخصص پوست می توانید این مشکل را برطرف کنید به این صورت که پزشک پس ازاطمینان از شرایط مناسب بدن شما برای این عمل باعلامت گزاری و مشخص کردن الگوها زیر بغل بیمار به وسیله یک سوزن باریک وبسیار ظریف مواد بوتاکس را در جاهای مشخص شده بدن بیمار تزریق می کند. این عمل تحت بی حسی موضعی و بدون درد و خون ریزی انجام می شود.

کسانی که اجازه بوتاکس کردن ندارند:

• مادران شیرده
  • زنان باردار
  • کسانی که دارای مشکلات عصبی هستند
  • کسانی که درگیر مشکلات عضلانی هستند
  • افرادی که عفونت های فعال در بدن دارند
  • افرادی که تحت درمان باسیکلوسپورین هستند.
  • افرادی که داروی ضد مالاریای کلروکلین مصرف می کنند

با تشکر مدیریت سایت کلینیک تخصصی پوست ومو رزیتا